Το 1977 παρουσιάστηκε στην Αυλώνα, στα τεθωρακισμένα. Γίνεται Έφεδρος Αξιωματικός και κατά τη διάρκεια της θητείας του ζητά η Αεροπορία Στρατού Έφεδρους Αξιωματικός για χειριστές -πιλότους- ελικοπτέρων. Επιτυγχάνει στις εξετάσεις και τα τεστ που γίνονται και έτσι φοιτά στη Σχολή Αεροπορίας Στρατού στο Βόλο και αρχίζει να πετάει σαν συγκυβερνήτης. Στις 13-4-1979 ονομάζεται Ανθυπολοχαγός και πηγαίνει, σαν πιλότος πλέον στο 24ΛΑΣ στην Αλεξανδρούπολη όπου και παραμένει μέχρι το 1981. Από το 1981 μέχρι το 1994 παίρνει μεταθέσεις στην Πάχη των Μεγάρων 2 φορές και στην Αλεξανδρούπολη άλλες 2 φορές. Στις 23-7-1994, λοχαγός πλέον, παίρνει μετάθεση για Αλεξανδρούπολη από όπου θα έπαιρνε τη σύνταξη του σε 2 χρόνια περίπου.Είναι σήμερα Τρίτη 28 Νοεμβρίου 1995, ώρα 9:45. Σηκώνεται λοιπόν από το αεροδρόμιο της Αλεξανδρούπολης και ενώ βρίσκεται σε ύψος 200 ποδιών , ξαφνικά αρχίζει να χάνει ύψος και να ταλαντεύεται. Ο Γιώργος σύμφωνα με πολλούς αυτόπτες μάρτυρες συναδέλφους του είχε διανύσει μόλις 150 μέτρα και προσπαθεί να επαναφέρει το ελικόπτερο στην κανονική του πορεία. Στάθηκε όμως αδύνατο, το μόνο που κατάφερε μετά από υπεράνθρωπες , σύμφωνα πάντα με μαρτυρίες συναδέλφων του, ήταν να μην το ρίξει πάνω στον εθνικό δρόμο Αλεξανδρούπολης- Κήπων Έβρου, όπου υπήρχε αρκετή κίνηση και μάλιστα μια μεγάλη φάλαγγα στρατιωτικών οχημάτων και θα υπήρχαν πολλά θύματα, αλλά ακριβώς πλάι στο δρόμο, όπου ανεφλέγη με συνέπεια ο Γιώργος να υποστεί πολλά θανατηφόρα εγκαύματα. Αμέσως έτρεξαν οι συνάδελφοι του από το αεροδρόμιο για να σβήσουν τη φωτιά και να τον απεγκλωβίσουν, δυστυχώς όμως ήταν πολύ αργά.Το πόρισμα που βγήκε μετά την εξέταση του ελικοπτέρου από εμπειρογνώμονες έλεγε ότι η πτώση ωφείλετο σε μηχανική βλάβη. Ο Γιώργος ήταν ένας πολύ έμπειρος πιλότος, με πάνω από 3.500 ώρες πτήσης. Είχε τιμηθεί με το μετάλλιο Στρατιωτικής άξιας Γ’ τάξης ,με τον Αργυρό Σταυρό του Τάγματος Φοίνικα με τον Χρυσό Σταυρό του Τάγματος Φοίνικα. «Ελικόπτερο της Αεροπορίας Στρατού που πραγματοποιούσε εκπαιδευτική πτήση, κατέπεσε το πρωί κοντά στο Αεροδρόμιο της Αλεξανδρούπολης, με αποτέλεσμα να σκοτωθεί ο χειρίστης του. Από την πτώση του ελικοπτέρου προκλήθηκε πυρκαγιά, με αποτέλεσμα ο χειριστής, Λοχαγός ΤΘ, Γεώργιος Κωνσταντιλιερης, 38 ετών, από τη Σάμο, πατέρας δυο ανηλίκων παιδιών, να υπέστη εγκαύματα τρίτου βαθμού. Ο χειριστής μεταφέρθηκε στο Περιφερειακό νοσοκομείο Αλεξανδρούπολης, όπου διαπιστώθηκε ο θάνατος του. Τα αίτια του ατυχήματος διερευνά επιτροπή εμπειρογνωμόνων.»28/11/1995
Ηλεκτρονικός Σύνδεσμος Εφέδρων Αξιωματικών "Δημήτρης ΤΣΑΜΚΙΡΑΝΗΣ"
- ΣΤΡΑΤΟΥ ΞΗΡΑΣ
- Σ.Ε.Α.Π
- Τεθωρακισμένων
- Πυροβολικού
- Μηχανικού
- Τεχνικού
- Διαβιβάσεων
- Εφοδιασμού Μεταφορών
- Υλικού Πολέμου
- Γεωγραφικού
- Έρευνας Πληροφορικής
- Σχολείο Ειδικών Δυνάμεων
- Σχολή Οικονομικού
- Σχολή Στρατολογίας
- ΠΟΛΕΜΙΚΗΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ
- ΠΟΛΕΜΙΚΟΥ ΝΑΥΤΙΚΟΥ
- Ιστορικές ΔΕΑ
- Νεότερες ΔΕΑ
- Ιστορικές Σχολών
- Νεότερες Σχολών
- Διάφορες
- ΣΕΑΠ 1982-Λεύκωμα
- ΣΕΑΠ 1981-Λεύκωμα
- ΣΕΑΠ 1962-Λεύκωμα Γ. Στρατούλη
- ΣΕΑΠ 1964-Λεύκωμα Ν.Παναγιωτόπουλου
- ΣΕΑΠ 1966-Λεύκωμα Γ. Κατσικογιώργου
- Υπηρέτησαν ως ΔΕΑ
- Προστάτης Εφέδρων Αξιωματικών
- Eπιχείρηση Νίκη-Κύπρος 1974
- Σχολή Εφέδρων Αξιωματικών Κέρκυρας
- Σχολή Εφέδρων Αξιωματικών Σύρου
- Μικρά Ασία-Ουλαμίτες
- Γέφυρα Γοργοποτάμου
- Αποφοιτήρια ΔΕΑ
- Αριστεία Εφέδρων Αξιωματικών
- Μνημεία Εφέδρων Αξιωματικών
- Ρητά Σχολών Εφέδρων Αξιωματικών
- Συνθήματα Σχολών ΔΕΑ
- Συν/χης Γαζής-τ.Αρχηγός ΓΕΑ
- Κινηματογράφος & ΔΕΑ
- Κ.Ε.Α.Π
- Υπόθεση Καραγώγου
- Ιωάννης Βάρσος
- Η Απόβαση της Νορμανδίας
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου