Ηλεκτρονικός Σύνδεσμος Εφέδρων Αξιωματικών "Δημήτρης ΤΣΑΜΚΙΡΑΝΗΣ"

Ηλεκτρονικός Σύνδεσμος Εφέδρων Αξιωματικών "Δημήτρης ΤΣΑΜΚΙΡΑΝΗΣ"

Κυριακή 12 Απριλίου 2020

ΑΤΟΜΙΚΟ ΒΙΒΛΙΑΡΙΟ ΔΕΑ-ΣΕΑΚ













Γράφει ο  Στέφανος Πλιούμπης (Απο ομάδα fb):

"....Κυριακή σήμερα (σσ 12/04/2020) και εν μέσω καραντίνας ευκαιρία για δουλειές στον κήπο......απο δίπλα ο ξάδελφος τα ίδια.....πιάσαμε τη συζήτηση τι άλλο για τον στρατό, δόκιμος Πυροβολικού εγώ, δόκιμος Διαβιβάσεων αυτός, ΣΕΑΠ ο πατέρας μου, ΣΕΑΚ ο πατέρας του, ΣΕΑΚ ο πεθερός του. Ιστορίες πολλές.Μου λέει έχω το P-Book του πεθερού μου καθώς και ένα ημερολόγιο με καθημερινές δραστηριότητες απο τη θητεία του. Το πήρα το ξεφύλισα......ανατριχίλα άλλες εποχές(1947-1949) άλλες καταστάσεις όταν στο φύλο ηθικαί αμοιβαί αναφερόταν σε παράσημο για επιχειρήσης όπως και το φύλο που αναφέρει τις μάχες που έλαβε μέρος..."